niedziela, 17 czerwca 2012

Stop



DZIEWIĄTY DZIEŃ SGD 

Bilans: 300/300

Czuję się okropnie - jakbym zawaliła. Zjadłam grzecznie 300 kcal, ale... owoców i warzyw wciągnęłam tyle, że mój bilans jest w rzeczywistości tragiczny. Chociaż właśnie owoce i warzywa są na SGD dozwolone, to uczucie sytości sprawia, że mam niebotyczne wyrzuty sumienia. Nie potrafię powstrzymać się od jedzenia. Jabłko, pomidor, jabłko, sałata, jabłko, pomidor, i tak w kółko.
Nie sądziłam nigdy, że właśnie z tym przyjdzie mi walczyć. Nie ze słodyczami ani z fasfoodem. Po wczorajszym meczu wpadłam z M. do baru i stałam w kolejce po Magnuma. Miałam na niego ochotę od dłuższego czasu, ale gdy tak stałam, nagle sobie uświadomiłam, że mi nie wolno. Bez najmniejszego trudu go sobie odmówiłam.
A owoców nie potrafię. Nie wiem jak.

I teraz, chwila szczerości, do której mam zamiar zmusić się za karę - jest jeszcze jeden powód, dla którego tak beznadziejnie się czuję. Wczoraj po meczu byłam bardzo pijana. Nie pamiętam, w których klubach się bawiłam ani co robiłam dokładnie, ale wiem jedno - pozwoliłam postawić sobie masę wejściówek, drinków i absolutnie niegrzecznych tańców. Byłam tam Ambitną Studentką Medycyny Ociekającą Seksem, a nie Siedemnastolatką z Poprawką Która Nie Potrafi Poradzić Sobie Ze Sobą. Bawił mnie wianuszek facetów, którzy otaczali mnie i M., gdy wchodziłyśmy na parkiet. Nie bałam się, gdy autobus nocny nie przyjechał i tuż przed 3 szłam przez ciemne miasto z gazem w ręku i nieprzytomnym uśmiechem na ustach. Spokojną rozmową przekonałam pijanego kolesia, że wcale nie chce zrobić mi krzywdy. Upierał się, że owszem - chce. Nie wiem, jak udało mi się go zgubić.

Nic na jutro nie umiem. Nie mam siły.
Chudnijcie, Motylki. Chociaż Wy.

2 komentarze:

  1. zapomnij o tej nocy! każdy ma prawo się potknąć, ale nie upadaj !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może przyczyną takiego pochłanianai owoców jest fakt, że źle rozplanowałaś te 300kcal. ?
    Może jadłaś zbyt kaloryczne rzeczy, lub o złych porach. ?
    Przemyśl to.
    Ale nie mniej jednak gratuluję. < 3
    Co do tej nieszczęsnej nocy . . .
    Mam nadzieję, że nigdy o niej nie zapomnisz i będzie dla Ciebie przestrogą do końca życia.
    Bo to, że ta noc skończyła się tak jak się skończyła, nie oznacza, że każda kolejna też bd się tak kończyć.
    Powodzenia i trzymaj się. < 3
    Chudnij, !
    xoxo

    OdpowiedzUsuń