poniedziałek, 30 grudnia 2013

Nowy Rok


9192_3d1c_350Postanowienia noworoczne

  1. Osiągnę wymarzoną wagę
  2. Zdam świetnie maturę
  3. Dostanę się na medycynę (a jeśli nie uda się za pierwszym razem, to nie załamię się, tylko pozostanę przy tym marzeniu, nigdy nie pójdę na łatwiznę, nigdy nie zrobię czegoś, czego później będę żałować, nothing worth having comes easy - zawsze będę o tym pamiętać) 
  4. Zapomnę o nich, zapomnę, zapomnę, zapomnę...(tylko wtedy zdołam pójść dalej)
  5. Pojadę na eurotrip i znajdę wolność, której tutaj nie mam
  6. Znajdę pracę za granicą i zarobię na własny, niezależny start samodzielnego życia
  7. NIGDY nie przestanę pisać, nigdy nie zapomnę, jak bardzo to kocham
  8. Będę lepszą dziewczyną dla P.
  9. Będę lepszą przyjaciółką.
  10. Będę lepszą... Będę lepszą...







SGD d. 4 i 5 - zaliczone.
Napisałabym jutro, ale P. przyjedzie z samego rana. 
Jest najlepszy. Po prostu. Mówi, że "kocha mnie za wszystko i za nic". Kocha mnie. 
Kocha mnie.

Szczęśliwego Nowego Roku, Motylki

1 komentarz: